20/12

Hade jätteont i mina vrister i går kväll, undra om det kan ha att göra med att det börjar bli lite kallare ute??..
Känns lite bättre idag, men fortfarandse ont.
Tur jag har semester idag, barnen har ju skolavslutning.
Men det är ingen speciell avslutning, inte som när jag gick i skolan.
Den ena klassen åker skridskor och den andra har fika och tipsfrågor.
Barnen har kul iallafall!

Jag håller på att julstöka här hemma, nästan helt klar.
Julen är den tid jag älskar mest, alla levande ljus, pynt och den härliga gemenskapen.
Att känna sig givmild och att få öppna julklappar!!
Det blir jag aldrig för gammal för.....

Undra hur jag är nästa jul....

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0