26/12

DAG 2
Vaknade och mådde som en prinsessa, inte hungrig och inte "grinig"!
Har sovit som en gris i natt och inte vaknat och varit hungrig eller sugen på något.

När familjen åt frukost rensade jag min gardrob och slängde ut alla kläder som är för stora och även en del som jag hoppas blir för stora till mig.
Tänkte jag skulle ge dem till några av mina kompisar...
Till frukost gjorde jag ´"milkshake" med isbitar i , tog inte lika långt tid att få i sig som igår, men trots allt 45 minuter.
Har ju hört att man ska njuta av av sina måltider..............

Dagen igår gick faktiskt riktigt bra, inga större utbrott.
Men jag måste ha något att göra hela tiden, annars blir jag rastlös.
Och då kan det lätt slinka ner något som inte ska ner....

Idag ska familjen åka in till stan och köpa några extra grejor till sonens data, då försvinner några timmar.
Ikväll blir det tidig kväll, för i morgon ska vi iväg på fotbollscup!
Undra om min mixer får plats i sonens fotbollsväska??...

Bara 18 dagar kvar!!
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0