27/12

DAG 3

116,2 KG!!
Visade vågen..snacka om att jag innehåller vätska!
Jag har m a o "förlorat" 3,1 kg sen den 25/12...(VILKEN KICK!!)
Nästa vägning är den 29/12...

Känner mig pigg och utvilad idag och efter jag ställt mig på vågen...så är världen underbar!!
Jag vet att det är vätskan som försvinner, men jag är glad iallafall.
Hade vågen inte visat minus, hade jag blivit nere och riktigt deppad.
Jag har ju inte "fuskat" en gång!

Jag har fixat fram frukost til barnen, mannagrynsgröt och frukt.
Så nu ska jag sätta mig och "äta" min frukost med dem...
En kopp varm "god chokladmjölk"...
Sen bär det av på cup hela dagen.
Har laddat med pengar till ramlösa och med bars att stilla humöret och hungern med.
Är ju inte så lyckat att vara monster  OCH  tränare...

BARA 17 DAGAR KVAR!!

Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0