28/12

DAG 4

Idag är en jobbig dag.
Jag började på min frukost vid 10:00 och avslutande den vid 12:00.
Snart dags för lunch...
Jag är rastlös, känner mig frusen, har huvudvärk och är fruktansvärt irriterad!
Idag är nog en sådan dag jag lätt kan falla för frestelsen att äta något...

Jag har ringt och beställt mat till nyårsafton, vi ska vara hos min moster.
Det blev exotiskplanka och potatisgratäng.
Jag får ut och gå en LÅNG runda när de andra ska äta.
Sen får de skicka mig ett sms när maten är undanplockad...

Jag har varit lite duktig, har "spöat" sonen i pingis iallafall.
Hade jag förlorat hade jag nog varit en riktig dålig förlorare!!!

Jag har ringt sahlgrenska ang om jag får äta frukt och grönsaker, svaret blev....
NEJ!!
Bara pulver...inget annat...

Undra om resten av dagarna kvar till inläggningen på sahlgrenska blir likt idag??.....

16 LÅNGA DAGAR KVAR!!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Ynk,ynk!
Om det kan trösta så har jag också lite ont i huvudet men det beror på förkylning.
Du fixar detta! Efter någon dag till har du kommit in i "andra andningen".
Lisbeth

2007-12-28 @ 14:19:07
Postat av: ACO

Varför får man inte äta fruk och grönsaker?

2008-02-01 @ 17:31:21
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0