30/12

DAG 6

Sen jag började "äta" modifast har jag kunnat sova om morgonen.
Innan vaknade jag alltid vid halv åtta, åtta och kunde inte sova längre.
Nu när jag vaknar och kollar klockan är den mellan halv tio och tio...
Det är i och för sig skönt...dagarna blir inte lika jobbiga!

Nu börjar jag tycka det är jobbigt,jag har ständig huvudvärk och jätte frusen.
För att inte tala om mitt humör..
Idag ska jag iväg och jobba 3 timmar, och då ska jag vara social och trevlig,
vi får väl se hur det går med det....

I går mätte jag mig med måttbandet, nästa mätning är den 13/1, dagen innan incheckningen på sahlgrenska.

Nu ska jag fixa lite frukost åt mig själv, choklad milkshake, mums!!

Igår efter fotbollscupen så blev det macdonalds för barnen och mannen.
Jag satt kvar i bilen på parkeringen...

15 DAGAR KVAR!!!

Linda




Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Duktig tös!!!!!!
Nu har jag bestämt mig. Det blir nutrilett fr o m
1/1.
Lisbeth

2007-12-30 @ 10:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0