30/12

DAG 6

Idag har funkat riktigt bra, faktiskt, jag vann i bowlingen!!
Maten har också slunkit ner hyfsat snabb och utan större besvär.

Har varit inne och läst på viktop.se hur en operation går till, riktigt intressant.
Man vet ju det mesta men där fanns bra information.
Jag hittade även en annan tjej som ska göra operation samma dag som mig och på samma ställe....kanon!
Det kan ju inte bli bättre.
Då är man inte helt ensam...och vi kan kanske kämpa i hop fram till operationen och även efteråt!
Vi får väl se, jag har mailat henne, så vi får se om hon svarar.

Min man var inne hos grannarna härom dagen, han hade sagt att det var som att leva med en diktator i hust, nu när jag går på pulverdiet...hmmm!
Undra om jag är så hemsk??..
Men han har inte lagt in om skilsmässa än..*L*
Jag vet att jag är besvärlig just nu, men han vet att jag älskar honom...
Och vi har klarat oss igenom en del, så vi ska nog klara detta också!!

Igår när jag satt i bilen utanför macdonalds och resten av familjen var inne och åt kvällsmat, så var inte mina tankar roliga.
"varför gör jag detta?"
"Är det värt det"?
"Vill jag verkligen göra detta?"
"Jag kommer inte klara det!"
Jag var så nära att gå in till familjen, när min minsta son kom springande.
Han kramade om mig och sa att han älskade mig...jag blev riktigt rörd...ända tills jag kände hamburgarlukten han hade med sig ut till mig....
Då blev mitt beslut mer fastare än innan...
Jag ska klara det coh inte ens macdonalds ska stå i vägen för mig och mitt nya liv!!
Tänk vad ens barn kan åstakomma!!

BARA 15 DAGAR KVAR....(snart bara 14 dagar kvar till inläggningen som är den 14 januari, klockan 10:00)

Linda



Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra jobbat! Kämpa på! Det är absolut värt det, och tänk på att alla kilon som du har tagit med modifasten aldrig mer kommer tillbaka! Det här var verkligen det bästa jag har gjort trots att jag fick komplikationer efter operationen.

Lycka till nu och Gott Nytt År på dig, 2008 kommer att bli ett bra år för dig!

Kram Jennie (Viktopererad från Aftonbladet)

2007-12-30 @ 23:14:41
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0