OPERATIONSDAX!!!!

Gissa vad som kom med posten idag??
JOOO...min operationstid!!

Jag bläddrade igenom posten och fick se ett brev från sahlgrenska sjukhuset, jippie tänkte jag , min tid till provtagningen!!
Öppnade och på första sidan stod:" din operationsdag är 15 januari 2008"!!
Jag bara satt och gapade och tittade på pappret.....min man undrade varför jag satt och gapade.
Berättade att jag skulle opereras den 15 januari, och jag blir inlagd den 14 januari klockan 10:00.
Då måste jag ta ledigt....sa han.

Chockad läste jag vidare och fick syn på vad doktorn ordinerat...3 veckor pulver diet. med början 25/12.
7 påsar modifast om dagen, fri tillgång till dricka utan kalorier.
Kan bli ett spännande nyår!!
Men  det är det värt!!
Min väntan är över...nu är det bara längtan kvar!!

Jag känner mig kall, varm, glad, orolig om vart annat.
Uppspelt, hög!!
Denna vecka har varit en riktig lyckovecka!!
Löneförhöjning, bärbar data, bredband, snart jul och nu pricken på i:et
OPERATIONEN!!!

Har redan ringt till mamma och svärmor.
Nu ska jag ringa resten!!


Linda


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Precis sådär kände sig min mamma när hon fick operationstid. Förväntansfull samtidigt som man är rädd :-S Nu är det över 1 år sen och hon mår utmärkt. Jag tvingar med henne och tränar 4dar/veckan så hon är super duktig. Dock står det lite stil på vågen just nu men kroppen måste väl vänja sig lite. Hoppas allt ska gå bra för dig.

2008-01-29 @ 00:12:26
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0