29/11


Ringde till Göteborg angående min operation den 27/11, men jag skulle återkomma i mitten på december.
Det enda hon kunde säga var att min operation skulle bli under våren.
Varför är väntan alltid så lång??
Men det brukar ju säjas att den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!!

Har fått en inflammation i mina fötter,så jag har varit hemma från jobbet denna vecka.
De är ömma och ser ut som elefantfötter, iallafall den ena!
Så jag äter inflammationsdämpande och smärtstillande, började i måndags, men har inte märkt någon förbättring än.
Tycker bara att det är så tråkigt, jag vill ju träna fotboll och gå på friskis och svettis.
Försökte träna i tisdags, funkade bra, enda tills jag kom hem och satte mig i soffan.
Fötterna (vristerna) krampade och gjorde så fruktansvärt ont, så jag tog en extra tablett.
Men inte hjälpte det!!
Så jag ska inte träna mer nu förrän jag är helt smärtfri!!
Känner mig som om jag är inne i en ond cirkel...jag måste röra mig för att orka med operationen...men jag kan inte pga smärtan...
Och det lär väl inte påverka vikten posivivt....

Jag tycker inte om att gå hemma, blir lätt rastlös. Kan inte bara sitta och kolla tv.
Igår bakade jag pepparkakor med barnen, det gick utmärkt!
Så nu har vi första advents pepparkakor!!

Imorse när jag skulle gå upp för trappan (vi har sovrummet i källaren) fick jag krypa upp, kunde inte belasta min högerfot...tur jag har duktiga barn som hjälper mig att duka och packa sina väskor till skolan.
Tills i morgonbitti ska jag ta med tabletten ner och ställa klockan på 1/2 timme tidigare. Då har den hunnit verka tills jag ska gå upp!!

I lördags hade jag "dildoparty", det var verkligen lärorikt!
Vi (jag och 7 tjejkompisar) hade riktigt kul. Jag blev 817 kronor fattigare...men förhoppningsvis många upplevelser rikare......
Jag köpte till och med "förstaadventspaket" till min man!!....(och mig)
Och andraadventpaket och tredjeavdentpaket....
Nästa gång ska jag ha party för par och inte bara tjejer!
Våra "saker" kom idag!!

Jag har ett mål , att i december ska vi "bara" beställa mat en gång!
Ibland så blir det många gånger, men mitt lilla mål ska jag klara!
Ska bara få min man att inte beställa också...iallafall inte när jag är hemma!!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0