30/11

Är fortfarande hemma med mina elefantfötter.
Idag tog jag tabletterna en halv timme innan jag skulle gå upp, det funkade.
Jag slapp krypa upp för trappan!!

Jag och barnen ska baka lussekatter när de kommer hem från skolan.
Tänkte vi skulle ha några tills första advent och mumsa på.
Och gott luktar det också!

I lördags berättade jag för en kompis om operationen, hon blev chockad!
Hon trodde inte att jag led av min övervikt, att jag var tillfreds med mig själv.
Jag som har så bra självförtroende.
Hon har aldrig uppfattat mig som fet.
Hon blev nästan ledsen för att jag inte hade berättat hur jag har känt mig innan.
Jag har ju alltid varit med och spelat fotboll, varit den som fixar och donar med allt.
Hennes reaktion var just som den jag väntat mig.

I kväll ska vi på kalas hos min svåger.
Tänkte jag skulle berätta för han och hans fru också.
Vi får se hur det går!

Linda


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Bravo!

2007-12-27 @ 09:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0