13/4

En ny dag med nya utamaningar!
Min utmaning är som vanligt att klara stegmålet på 8500 steg!
Ibland går det lite si och så...
Men idag så blir det ingen säng förrän de stegen är uppnådda!
Tänkte jag skulle ta en liten promenad innan vi äter frukost...
ingen lång, men ändå så jag får ihop iallafall 1000 steg innan frukost..*L*

I morgon har jag en extra vägdag..*L*
enligt dietisten ska jag i morgon väga 92 kg,(se inlägg dietistens kurva)
och det har jag ju redan passerat!
Men jag ska se om jag kommit under det magiska 90 strecket...*L*
Så spänd man kan va för ett litet snabbt möte med sin "bästis"!

Någon belöning har jag inte kommit på...
så jag motttager tacksamt ideer!
Belöningar jag gjort innan...
*frissan
*färgat ögonfransar/bryn
*beställt tunika av Anna 
www.pyttis.blogg.se
*fotvård

Nä, nu ska jag ut på promenad i det härliga vårvädret!

"PENGAR KAN INTE KÖPA DIG VÄNNER, MEN GÖR DINA FIENDER BETYDLIGT
 HÖVLIGARE"...


Linda
lägg gärna en röst..
TACK
!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Härligt vårväder?? Inte här..vi har snö idag...kan vara en ny istid på väg.
Ha en skön söndag!

2008-04-13 @ 10:59:04
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Marie

Hej! Jag har följt din blogg nu ett bra tag och nu tycker jag att det är på tiden att jag skriver en liten kommentar!
Jag tycker du ska vara väldigt stolt över dig själv för att du kämpar så himla bra hela tiden! Och att du trotts vissa små motgångar ibland alltid kämpar vidare och aldrig ger upp!

Som ett förslag till belöning kan ju t.ex manikyr :)
Kämpa vidare!

2008-04-13 @ 12:48:34
Postat av: Ninni

Ja idag måste jag ge mig ut på en promenad..vädret är härligt, solen tittar fram!

Din belöning om du är under 90 strecket måste väl vara att du är det...*L*
HEJA DIG!!

2008-04-13 @ 12:52:06
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0