17/4

FORTFARANDE TRÄNINGSVÄRK...
eller vad det nu är jag har fått i mina vader och lår...*L*
Ont gör det iallafall!

Stegen igår blev inte så bra som jag velat...
bara 6344...
men det kändes som om jag gick och gick...
hur långt som helst!
Så idag så blir det till att jaga alla steg jag kan!

I morgon är det vägdag!
Längtar....
Undra vad min "bästis" har för överraskningen till mig...*L*
En bra, förhoppningsvis!
Platån måste ju komma snart...
många som gjort operationen säger det iallafall..
fast det är ju så olika.

I morgon ska jag på begravning,
har inte varit på så många,
då jag har nästan alla i släkten kvar.
MIn gammelmormor (barnens gammelgammelmormor) lever och är 97 år..
Så det blir en jobbig dag i morgon,
men jag känner att jag vill gå dit.

Efter begravningen åker jag och M till Karlskrona och myser på hotell!
(även en kompis och hennes man ska följa med)
Så vi har en hel mys helg framför oss!
Så i helgen blir inget bloggande..
förutom söndagkväll!
Så inga redovisade steg fredag och lördag!

Idag är det en lång dag igen...
men då har jag ju chansen att jaga många steg på fritidsgården!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men visst är det 10 ggr roliga att handla när man tappat i vikt. För dig måste det ju vara himmel riket.

Ha en bra dag

2008-04-17 @ 07:38:18
Postat av: Kastella

Haha tack så mycket :) Hoppas du får en bra dag =)

2008-04-17 @ 08:12:46
URL: http://kastella.blogg.se
Postat av: anna

har massa träningsvärk idag jag med..sprang ju igår..första gången på nästan 2 månader..det känns!
aouch!

massa kram!

2008-04-17 @ 10:12:24
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: lillaviola

JAg glömnde visst skriva in mina steg ifrån igår..11899 steg...Jag är lite trött idag;-)

2008-04-17 @ 12:24:51
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0