2/4

NU BÖRJAR JAG KÄNNA MINA NYCKELBEN!

Till och med jag har nyckelben..*L*
Och de börjar titta fram nu!
Har aldrig reflekterat över dem innan..
men nu känner jag dem!
Tänk vad lite som kan göra en människa glad!

Stegen gick över förväntan igår..
hele 10434 steg!
Och det är bra!
Jag brukar klara 8000 och några till...*L*
och de sista samlar jag ihop genom att gå runt här hemma..*L*

Nä, nu är det frukost som gäller!
20 rågfras kuddar och 1 dl lättmjölk
står på menyn!

"VAR DIG SJÄLV, ANNARS FINNS DET INGEN SOM DU"....

Linda
glöm inte rösta...
TACK!


Kommentarer
Postat av: blondie

hej linda=) hoppas allt är bra=)
Sj så är det ganska bra, har sj börjat med stegräknare..=) tänkte jag skulle kolla hur mycket man går på dagarna, =)
Hoppas att duu får en underbar dag=)
Kram johanna

2008-04-02 @ 11:34:02
URL: http://blondie1978.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0