24/4

Nu är jag klar med allt jag förtagit mig att göra ikväll!
Så nu bär det ner i sängen...

I kväll fick jag ännu fler komplimanger...
"vad smal du blivit!!"...
till följd av en bamse kram!
och det värmde!

I morgonbitti är det dags för mötet med in "bästis"...
undra om hon fortfarande står på min sida...
eller jag har nått en platå...
Ja...
längtar gör jag iallafall!

Stegen idag är 12541 nu..
och några fler blir det till sängen..*L*
Idag är jag riktigt nöjd med mina steg,
och mina promenader också.
Har varit skönt att vara ute och promenera.
jobbat så mycket att jag inte hunnit ut och gå!
I morgon är det jobbedag igen...
13-22...
så har jag tur kan jag jaga ihop en himla massa steg..
fast tyvärr utan promenader!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: lillaviola

jag fick inte ihop fullt antal steg som jag hade tänkt. Satt på möte och det blev lite promenader. 7508 steg blev det i alla fall.Kram

2008-04-24 @ 23:01:14
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Maria

Hejsan, jag tror din kompis är på din sida än :-) Mina steg för igår 7882

Ha en härlig fredag!

2008-04-25 @ 06:23:30
URL: http://ijafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0