4/3

FÖRSOVIT MIG!...

Japp, idag är det ont om tid..
när klockan ringde ville jag INTE gå upp!
Utan ligga kvar och bara dra mig...
En sådan dag är det idag!
Och dagen idag blir lång!

Jag ska jobba 08:30-13:30 på mitt vanliga jobb idag...
sen ska jag jobba några timmar på en fritidsgård...
jag har fått ett sjukvikariat där.
så 18:00-22:00 så kommer jag vara på vår fritidsgård!

Så när jag väl "masat" mig upp...
så kom jag på att idag är det vägdag!
Då blev det lite faRT på "dököttet"...*L*
Skuttade in på toaletten där min "bästis" snällt väntar..
dag ut och dag in..
Och idag visar min kära "bästis"...
92,6 kg!
Alltså minus 26,7 kg sen den 25/12-07...
och minus 21,4 kg sen 15/1-08!
Neråt går det...
med lite mer än 1 kg i veckan...
så visst är jag nöjd!

Den 14 april så ska jag enligt dietisten väga 92 kg...
Så dietistens kurva ska jag väl klara!
Det är ju 10 dagar till och på det ska jag gå ner
0,6 kg...
Så nu jäklar...
ska jag klara målet varje dag!

Steglistan kommer vid 14:00 tiden...
jag hinner inte nu..*L*

"FÖRBJUDEN VÄG ÄR HÅRT SLITEN"...

Linda
Rösta gärna...
TACK!


Kommentarer
Postat av: emma

Ska du göra en sån där operation där du förminskar magsäcken?
Min bror ska också göra en, om han klarar att gå ner lite först :)

2008-04-04 @ 08:01:06
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: ejmis

4526 steg igår...idag är jag piggare så kanske når jag målet idag.
Ha en fin fredag!

2008-04-04 @ 11:06:20
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Barbamorsan

Se där du ligger ju bra till!! DEt fixar du lätt som en plätt...
Trevlig helg!
kram

2008-04-04 @ 13:02:41
URL: http://www.barbamorsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0