6/4

HEMMADAG...NÄSTAN!

Ja, idag blir det en hemma-städ dag...
bara ta det lugnt och sköta maten och vattnet !
och städa förstås...*L*

Jag har inte klarat stegmålet två dagar i rad nu!
Så jag måste skärpa mig...
har inte haft tid att ta mina dagliga promenader.
Men idag ska jag ta en under förmiddagen och en ikväll!
Så att jag kommer över stegmålet idag...
(man måste ju bryta dåliga trender..*L*)

I eftermiddag ska jag och huliganerna på cirkus
och det är uppskattat!
Av både mig och barnen!

Nä..nu ska jag ge mig på att fixa fram frukost och sen få liv i resten av familjen!

"MAN KOMMER ALDRIG FÖRST OM MAN GÅR I ANDRAS FOTSPÅR"...


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: tingeling

Jag somnade framför tv och stegen glömdes att anmälass men jag gick 8636 steg igår kram Tingeling

2008-04-06 @ 10:29:14
URL: http://tingelingtingeling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0