9/4

VÄDRET...

Här har idag varit
sol...
regn...
snö..
och nu tittar solen fram igen!
Snacka om skiftande väderlek...

Idag har jag varit hemma från jobbet...
har känt mig konstig i magen,
men inget har hänt än..
förutom att det låter som om man stoppat in någon leksak
i min mage...
(och denna leksak låter..)
Är lite frusen och så..
fast det har jag ju varit sen den 25/12-07..*L*
Sen går det magsjuka på jobbet...

Stegen...
hmm...
inget vidare!
Har legat i sängen och läst,
så jag har inte jagat något vidare...

Nu har jag vågat ge mig på lunchen...
½ dl kokt ris och ½ dl kyckling.
Och så förstås lite grönsaker till det..
Vi får väl se om "leksaken" i magen låter mer eller mindre nu!

"DEN SOM FRUKTAR DÖDEN HAR INGEN GLÄDJE AV LIVET"...

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh tack så mycket! Ska rösta på dig med!
Grattis till viktminskningen!

Det var en tjeje inne i butiken där jag jobbar förra veckan och hon hade också gjort en sådan operation som du gjort och hon hade gått ner massor. Hon behövde nya kläder! =)

KRAM Sus

2008-04-09 @ 15:24:31
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Ninni

Ohh hoppas du INTE får magsjuka!

Lämnar stegrapport nu...9875..kanske blir några fler, men det är marginellt.!!

2008-04-09 @ 20:13:53
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0