11/8

Kycklingen var lika god som den luktade...*L*
För att inte tala om kantarellerna!

Mellanmålet åt jag på fotbollsplatsen,
då huliganerna var bollkallar.
En del höjde på ögonbrynen när jag drog fram min ananasburk...*L*
Men hellre det än en korv i bröd!
(får säkert dumping om jag sätter i mig en sån..*L*)

Så nu blir det till att äta fetaostpaj igen...*L*
Maten efter operationen är ganska ekonomisk,
samma mat räcker LÄNGE...*L*

Ikväll ska jag och mannen titta på Will Smiths nya film...
(kommer inte på vad den heter nu..*L*)
I vårt "nya" sovrum"!
Och självklart ett glas rött vin till filmen!

Det bästa med att ha tv`n i sovrummet,
är att jag slipper flytta mig när jag väl somnat...
(jag somnar oftast när vi har myskväll och tittar på film)
Så många nätter har jag tillbringat i soffan...*L*
Men inte nu längre!

Stegen idag är 19012,
blir några till innan jag kryper ner,
men det är inget att hänga i granen!

Allra först en VARM dusch!
(om inte huliganerna har tagit allt varmvatten förstås....)

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tackar =)



Oh. fetaostpaj....hm. kan man få receptet ?

Låter gott.



Kraam

2008-08-11 @ 22:43:53
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: ejmis

10081 steg här idag, fick ta en kvällspromenad för att nå målet men nu är det gjort =)

2008-08-11 @ 23:34:46
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0