16/8

Vaknade idag igen med en huvudvärk som inte är att leka med...
Är det ett sätt av kroppen att säga att jag druckit för lite?...
eller fått i mig för lite av något annat?...

Idag är det fotboll som gäller!
Efter det ska vi ta en runda med husbilen!
(om nu åbäket behagar att starta..*L*)
Vi ska köra till Norge Boke och övernatta.
(min mormor och morfar har en stuga där,
så det blir billigt och bra..*L*)

Nu ska jag packa husbilen,
fast det behövs inte så mycket,
vi kommer ju hem imorgon igen!

Undra om mäniskor uppfattar mig på samma sätt
nu som när jag vägde mycket?
Är samhället normaliserat på att vara "normal"?
Har jag ändrat mitt sätt?
utan att tänka på det...

Linda
lägg gärna en röst..
TACK!

Kommentarer
Postat av: Lina

Köper man inte något man verkligen ville ha...så brukar det sluta i funderingar och undran s.



Det enda som egentligen sker / skett den här heöen är att vi varit till bahhaus och köpt badrumsskåp / handfat....så det är fixat inför renoveringen iaf =) .



Vi har hyrt en film också...poppa lite popcorn och mysa ikväll...för ute är det blåsigt och mulet..perfekt filmväder =)



/ Kram

2008-08-16 @ 15:03:12
Postat av: Ninni

Många som har huvudvärk..kanske nåt som går!?



Hoppas ni haft det bra på er lilla tripp! Kram

2008-08-17 @ 11:45:05
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0