17/8

Ännu en dag har gått..
Dagarna springer på som bara den..
Jag hinner inte med!
(fast jag vet inte vad det är jag ska hinna med..*L*)

Jag har jagat ihop steg idag...
OCH klarat stegmålet!
(fast innan idag trodde jag inte jag skulle lyckas med det!)
Hela 13166 steg har jag jagat ihop!
Så nu kan jag sova lugnt inatt också..*L*

Ikväll har vi ätit tacos!
Färs, tomater, majs sallad och tortillas..
(fast jag åt inte mycket av brödet)
Så nu är jag mätt och nöjd!
Mannen ska jobba och jag ska krypa ner i sängen och kolla några avsnitt av
"sex in the city"!
2...
men kanske 3...
men inte fler!
(då ligger jag vaken hela natten och kollar..*L*)

Åt en klubba innan,
(inte hela men ändå..)
med smak av djungelvrål!
Gott!
Och jag har två till i min "godislåda" om jag blir sugen!

Nu ska jag få huliganerna isäng!
(inte alltid det lättaste, men skam den som ger sig..*L*)

Linda
lägg gärna en röst....
TACK!

Kommentarer
Postat av: Lina



haha. jo dte är ävl det som kallas Äkta kärlek. =p

Men ack vad det är jobbigt just då , men löser sig snabbt igen. =)



2008-08-17 @ 22:42:53
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0