22/8

Hemma efter en dag på jobbet!
Och det är regn, regn och regn idag...
suck!
Och ikväll ska vi på fotboll...
(hoppas verkligen det slutat regna..)

Min huvudvärk hänger med...
och det är inget vidare!
Vaknar med huvudvärk, jobbar med huvudvärk och
somnar med huvudvärk!
Får nog ringa till läkaren och fråga....
Idag har jag varit duktig med vattnet och inte slarvat alls.
och inte har det blivit bättre av det!

Nu ska jag upp och hjälpa mannen med lasangen...
måste ju ha något emd kolhydrater i när stor-huliganen ska spela match!

Stegen än så länge...
3195.
Men det kommer bli en del till!
(jag går ju inte så mycket på jobbet...)

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0