23/8

Hemma efter fotbollen..
(där jag blev jätte blöt och frusen..)
och kalaset
(som hölls i en simhall, där det var fuktigt och varmt....)
Och nu har jag blandat min första päron baja!
Jag kan ju inte äta och dricka samtidigt,
så jag börjar med drickan...*L*
Och sen blir det kräftorna!
MUMS!

Idag har jag både frusit som den.,..
och varit varm som den...
med andra ord en varierande dag!
Och det bästa av allt...
den är inte slut än!
Jag har ju kräftskivan kvar...*L*

Jag har jagat ihop 7122 steg än så länge,
och några till ska hinnas med innan jag somnar!

Vet verkligen inte vad jag ska ha på mig ikväll!
Mina jeans är alldeles för stora...
och några långbyxor har jag inte som passar,
de är för stora hela bunten...
(nog dags att ta en runda in och shoppa några varma långbyxor snart)
kanske svarta tights och någon klänning...
Men då jag vet att jag kommer frysa,
så är det VARMA kläder som gäller!
(joggingoverall är uteslutet..*L*)

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Hoppas du finner några kläder och att du får en trevlig kväll=) Kram!

2008-08-23 @ 20:00:15
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0