24/8

Vaken med tuppen idag,
trots kräftskivan igår!
Gott att äta och trevligt ällskap!
Jag gick hem vid 23,
då ena huliganen hade fått huvudvärk.
Men det var alldeles lagaom för min del.
Min andra hälft kom hem smygande vid 01...
så han vill sova några timmar till..*L*

Visst hittade jag kläder till igår!
MIn man plockade fram en klänning jag köpte när vi var på Öland i somras..
och den satt bra.
Så problemet gick att lösa!..*L*
Men stegräknare fick inte plats..*L*
Så den åkte av innan kräftskivan.
Den stannade alltså på 8275 steg,
men jag tror att jag klarade att jaga ihop resterande steg upp till 10000!
Men idag är den på igen!

Idag har vi fotbollsfritt hemma..*L*
Ingen av huliganerna spelar...
(faktiskt lite skönt att inte ha något inplanerat)

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag funderar...du säger ofta att maten är god och att du är mätt...är det alltid så för dig ?



Vet att som opade kan man få vanlig matlust eller inte känna något alls.



Jag känner inte ett dugg..kan inte ens tänka mig hur gott något skulle vara, varje tugga är en pina.

Jag bara väntar på att verkligen få känna att "ooooh vad gott det här kommer bli.." eller.." Oj..vad mätt å belåten jag är".



Tog dte lång tid för dig, eller har det funkat direkt efter open ?



Ha en fin söndag



/ Kram

2008-08-24 @ 13:23:23
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: Mia

Tack vännen för den goda äppelkakan.

Kramar

2008-08-24 @ 19:23:48
Postat av: sanna

Om du använder stegräknare, kan jag tipsa om ett tidningen måbra just kört igång en site där man kan registrera sina steg. Det är gratis första 3 månaderna, så kan ju vara värt att testa. Hjälper i alla fall mig att hålla inspirationen igång och blir en rutin att varje kväll fylla i sina steg så man inte glömmer bort det.

2008-08-24 @ 23:54:22
URL: http://www.motiomera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0