25/8

Så var fotbollen över för idag!
Förlust med 1-0,
men en spännande match,
som det ska vara!
(och sonen är inte allt för knäckt..*L*)

Fick en fin komplimang av en förälder ikväll!
Och den värmde...
Jag blir fortfarande glad och lite generad av komplimanger,
men jag tackar och tar tacksamt emot dem!
Har till och med lärt mig att säga tack för en komplimang.
Och det är inte alltid det lättaste när man själv inte märker så stor skillnad.

NU ska jag ta en varm dusch och sen krypa ner i min varma säng.
(måste få i mig ett mellanmål också innan jag somnar)
och titta på något avsnitt av "sex in the city"!

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

Jag undrar: Vad har förändras mest sen op´n?

2008-08-25 @ 21:35:38
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0