25/8

Blir inte alls mycket bloggande nu!
(så jag lever med ständig abstinens..*L*)
Mycket för att datorn inte funkar som jag vill..
något knasigt virus har tagit sig in och vill inte komma ut igen!
(men jag jobbar på det för fullt!)
Och sen har jag ju börjat jobba igen...
och hulignarnas fotboll tar en hel del tid också!
Men jag försöker iallafall en gång om dagen!!

Idag blir det hemmagjorda klyftpotatisar och wienerkorvar!
Ska bli mumsigt!
Åt kyckling/bacon sallad till lunch,
köpt på Konsum...*L*
Men den var helt ok!
Och jag dumpade inte...
Men ekonomiskt är det inte....*L*
Jag äter ju bara upp 1/3.
Och det jag lämnar är pastan!
och en del av såsen.

I går hade jag en riktig "down" dag.
Jag hade slarvat med maten och drickan i Lördags,
så jag vet ju varför jag mådde dåligt!
Jag kände mig som man kan göra efter en riktigt "bakis" dag!
Och som alla vet är det inget vidare!

Ikväll bär det av på fotboll igen...
och då kan jag jaga ihop några steg till!
Räknaren visar nu 5463 steg,
så några till har jag kvar!

Linda

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jasså jäklas datorn med dig..va trist!



Inte slarva med maten ajabaja!!



Kram

2008-08-25 @ 18:11:26
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Lina

Det låter så härligt när du skriver att du är mätt och belåten...det kommer nog för mig ^^

Tills dess kan man ju kanske "njuta" för en gång här i livet att inte vara sugen eller hunrig. s



2008-08-25 @ 19:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0