26/8

Bara två arbetsdagar tills jag är helgledig igen...
skönt!
Jag har blivit beroende av att vara ledig när jag varit ledig så länge...*L*

Blev ingen sallad till lunch,
tog en risifrutti i stället,
lättsockrad..*L'
Så det blev ingen dumping här inte!
(åt nästan upp hela!)
Och nu när jag kom hem från jobbet,
så hade mannen gjort ugnspannkaka!
(fast han har redan ätit och stuckit till jobbet)

Stegen idag är 4261 än så länge..
Tänkte ut och ta en liten promenad innan jag ska gå på
åtgärdsprogramsmöte!
Så idag hoppas jag att tanken räcker längre än min ytterdörr......

Jag har börjat känna att jag är nöjd med mig själv,
Undra om detta är bra eller dåligt då jag inte har uppnått "normalt" bmi än?
Är det "farligt" att börja känna sig nöjd innan man är klar?

HA!
Jag har fått min data att funka som jag vill igen!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0