26/8

Jag dumpade innan fotbollsmötet!
Jag skulle skynda mig att äta innan jag skulle köra på mötet,
och skynda och äta ingår inte i samma meing hos mig längre!
Men jag tog mig upp till idrottsplatsen för att sätta på kaffe,
sen blev det soffan där...
Fast efter ett tag var jag med i leken igen...*L'
Tur de som var på mötet känner mig väl....*L*

Stegen är 9679,
några steg till sen är jag i hamn...

Så...
ikväll blir det samma som alla andra kvällar...
varm dusch och
något avsnitt av "sex in the city"!

Linda

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Skönt att de kände dig! ;o)

Du är så flitig att jag tappar hakan!



Kram Sus

2008-08-26 @ 21:51:29
URL: http://sus68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0