27/8

Stegen igår blev till slut...
(efter mycket jagande hemma..*L*)
10067.
Så målet var under kontroll iallafall!

Vaknade med huvudvärk idag igen...
inget vidare.
Tur jag bara jobbar 5 timmar om dagen...*L*
Har provat att ta mina mediciner (vitaminer/mineraler)
på morgonen, lunchen och kvällen,
men det tycks inte ha någon större betydelse.
Så förmodligen är det inte de som spökar.
Till och med avslutat dagen med ett glas vatten för att se om det funkar..
men nej!
HMmmm...
Någon som har något annat förslag så emottages det tacksamt!

är kroppens sätt att säga att något inte står rätt till?
Eller det bara är så?
Är jag "dömd" att leva med konstant (väldigt ofta iallafall)
huvudvärk?

Linda


Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Jag har haft huvudvärk i flera dagar nu, men jag har ont i axlarna så det kommer väl utav det skulle jag tro!



Sedan går det ju en massa förkylningar nu på hösten och då kan huvudvärk vara som ett brev på posten direkt!



Kram Sus

2008-08-27 @ 10:15:06
URL: http://sus68.blogg.se/
Postat av: Erica

lägger man sig stressad eller oroad kan man ofta få huvudvärk. Jag lider visserligen av migrän. Men det är min största orsak iallafall.

2008-08-27 @ 12:04:22
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0