29/8

Fortfarande inget från sjukhuset...
och när jag riner dit är det upptaget...
konspiration?...


Idag är det ju fredag och det innebär vägdag.
72 kg stannade hon på idag...
varken mer eller mindre.
Och det är första gången jag gått upp istället för ner sen operationen!
0,2 kg plus sen förra fredagen...
Kan det vara de 2 kakorna jag åt i gårkväll?...

Jag vet inte om jag är glad eller ledsen för resultatet.
Börjar kroppen visa att den behöver vila, platån?...
Och som det är nu är jag nöjd,
jag har ju inte ont längre,
och det var ju målet med min operation.

Snart ska jag väcka mannen som ligger och snarkar så taket håller på att lyfta.
Hade helst åkt ut i skogen och plockat svamp,
men istället bär det in till Kristianstad för lite shopping.
(aldrig fel det heller...*L')

Om jag ser på mig själv på samma sätt som när jag vägde 120..
Gör då andra också det?
eller jag har ändrats?
(inte bara utseendet..)
Kan vikten påverka vårt möte med andra så mycket?
Bemöter jag en överviktigt person på samma sätt som
en "normalviktig"?

Linda

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det gör du vännen.

Är så glad för din skull.

Tänt inte på vad andra tycker skit i dom.

Så det blev inga svampar idag.

Luddes feber gick upp i alla fall. Inte så mycket men i alla fall.

Hörs sen.

2008-08-29 @ 11:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0