1/12

Fick köra hem från jobbet vid 1,
då hade skolan ringt 5 gånger..
Lill-huliganen mådde illa och var inte pigg alls...
så nu har vi legat och myst i soffan och kollat på film,
och illamåendet är borta.
Hur som helst så ska han till distriktsköterskan i eftermiddag och kolla sina eksem.

Blev ju inte riktigt som planetar idag med lunchen,
värmde en pan-pizza, fullkorn och åt ½.,
Funkade bra!
Har även hunnit med att vila en liten stund..
(när Lill-huliganen tittade på film..)

Nu ska vi äta mellanmål,
mango!
Åt det i helgen på hotellet,
och det var riktigt gott!

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

Hej. Det gick bra 2 veckor.. men sen dalade det. Gick åt pipsvängen. Men men jag gjorde mitt bästa.

2008-12-01 @ 15:52:02
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: mie

Gud så underbart med en fri helg på hotell=). Hoppas det inte blir magsjuka eller så, det är så trist när barnen får kräkas, jag lider jämt då mina barn blir dåliga, speciellt vid influenser av något slag=(. Jo vi har lite snö kvar här ute, bara lite, men lera oxå=(. 7 dm fick vi som försvann så fort! Trist! Kram!

2008-12-01 @ 19:44:33
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0