12/12

Vaknade och kom på att idag är det vägdag!
Skuttade upp för alla mina trappor och in på vågen!
67,3 kg!
Alltså minus 52 kg sen den 25/12-07!...(flytet)
Minus 46,7 kg sen den 15/1-08!...(operationen)
Minus 1,2 kg sen förra fredagen!
Så nu har jag klarat mitt mål på 68 kg!
Nu ska jag se om jag kan stabilisera vikten också...
tror inte det är det lättaste!
Jag har ju inte ens börjat motionera regelbundet än...
så det gäller att fortsätta äta ofta och lite!

Målet 68 kg hade jag satt till den 25/12,
så lite före ligger jag!
Men med så många godsaker nu till jul så tror jag vikten ligger stilla.

Febern är på bortgång..*L*
"bara" 37,9 grader...
så till lunch är den puts väck!
(håller krampaktigt tummarna)

Frukosten är avklarad,
1 ½ dl fil.
Så snart är det dags för mellanmål numer 1!
Knäckebröd med smör och julost!
(älskar julost.., den röda med det fina pappret!..*L*)
Sen blir det till att pimpla vatten!
Ska få mannen till att köra och köpa kolsyra till min soda streamer....
("vattnet" slinker ner betydligt lättare med fun lights appear!)

Visst ligger snön kvar...
(och mer kommer det!
jag älskar snö och jul!)
Vår ren står i snö...*L*





Linda



Kommentarer
Postat av: lina

helt sjukt mycket du gått ner ju:)

2008-12-15 @ 12:57:53
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0