15/12

Och jag som trodde alla sjukdomar var över...
iallafall för detta året!
Men ack så fel jag hade....
i natt var det mannens tur.
Visst finns det mycket som är värre än maginfluensa,
men jag tyckre det är vidrigt!
FUllt ös från båda ändar...
jag betackar mig!

Och då jag jobbar som personlig assistent så är jag inte välkommen till jobbet,
om någon i famijen har maginfluensa.
(jag jobbar med en kvinna som har ms,
så maginfluensa för hennes del är ingen höjdare!)

Så det blir jag som får ta monsterhunden till veterinären idag...
(eller ska jag ta med mig mannen också och lämna in honom där..*L*)

Fruksost har jag ätit idag,
1 knäckemacka med smör och julost.
Så hungrig är jag inte.
Får ta med mellanmål i bilen på väg till veterinären!

Är det vitpeppar som hjälper mot maginfluensa?

Linda

Kommentarer
Postat av: lina

tre hela vitpepparkorn ska du hjälpa mot magsjuka sägs det:)

2008-12-15 @ 12:54:55
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0