19/12

Fredag och vägdag..
67 kg visar "hon" nu!
Alltså minus 52,3 kg sen den 25/12-07!
Och minus 47 kg sen operationen den 15/1-08!
Fast nästa vecka tror jag det står stilla..
eller till och med går plus lite..*L*
Det är ju faktiskt jul!

Nu ska jag skicka iväg huliganerna till skolavslutningen,
och fika ska de ha med sig..*L*
Sen bär det qav till Lund med kusinen för läkarbesök!
(och shopping!)

Innan har jag mått dåligt med tanke på all julmat som ska vara med
på julbordet...
Men jag har liksom blivit "vän" med den tanken!
Och tro det eller ej,
jag har börjat bli "vän" med min egen kropp,
jag börjar acceptera den som den har blivit...
Iallafall går mina tankar och känslor ihop..*L*
Och det måste ju vara positivt...
Börjar känna mig hel igen...
efter et år med tankar och känslor
åt alla håll och kanter.
Och allt lagom till jul!
En bättre julklapp kan man väl knappast önska sig...
(fast jag vill ha någon öppningsbar julklapp också..*L*)

Frukosten nästa!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Om de inte skickar hem så fixar jag det.

Ska kolla vad det har för praliner just nu.



Jag hör av mig på din mail senare. Ska dit på måndag oxå, med lilla mamsen.



Hon tror jag ljuger om dess existens.



Kram

2008-12-19 @ 08:53:25
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: TT

Fantastiskt!

Är så glad för din skull att allt gått så bra och du börjar komma i fas med allt!

2008-12-19 @ 11:12:36
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Daniel

E happy for u jag med!

2008-12-19 @ 16:06:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0