22/12

2 timmars julstress är allt denna julen har erbjudit hittills..*L*
Men det är ju en bit kvar..

De sista julklapparna färdiga och kylskåpet påfyllt inför juldagarna!
Mozartkulorna fått fin blank choklad på sig och några av våra
marsipan gredor vi gjorde igår har
också blivit chokladprydda.
Tomtegröten står och svalnar och julskinkan griljerad och smakad!

Drickan coh maten har funkat bra idag,
åt 1 dl pulvermos till lunch med lingon och bostongurka,
1 knäckebröd med smör och julost till mellanmål,
1 dl julmust och 1 pepparkaka till mellanmål...
och ikväll blir det tacos!
(som absolut inte har något med julen att göra!)

Huliganerna vill baka pepparkakor ikväll..
men vi får se...
kanske kan göra det i morgonbitti!

Träffade ett affärsbiträde i presentafären ikväll,
och hon kände först inte igen mig,
hon undrade var jag försvunnit!...*L*
Men hon kände igen mina älskade huliganer
(om det nu är på gott eller ont...)

Steg fram till nu
7285,
så några till har jag att göra innan soffan lockar för mycket!
(kanske en liten promenad med mannen och monsterhunden?....)

Linda

Kommentarer
Postat av: Moi

Tänkte passa på att önska dig en GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR om vi inte hörs något mer innan. Hoppas du får en mysig julhelg! Kram från Moi

2008-12-22 @ 19:57:39
URL: http://www.metrobloggen.se/itsmoi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0