24/12

Visst fick jag en bärbar dator av jultomt3en...*L*
(min älskade man...)
Och första inlägget är nu inne!

Jag lyckades dumpa på julbordet,
men efter 1 ½ timme var jag med igen!
Gröten inga problem,
och inte heller julgodiset!
Eller lutfisken.....
Eller julmusten...
Men nu ska jag vila magen tills i morgon!

Och ett Wii-fit fick jag också..*L*

Så nu blir det träning varje dag!

(huliganerna fick nintendo wii:et...*L*)


Så nu sitter vi här...

jag vid min julklpapp..

storhuliganen vid sin...(fifa 2009 ps2)

Lillhuliganen inne på sitt rum och spanar in sina julklappar..(mobil)

Mannen på toa...*L*
Precis som en riktig julaftonskväll ska vara!...*L*


Linda

som nu längtar till nästa år julafton med kalle Anka!...*L*


Kommentarer
Postat av: emmely

En bärbar dator fick jag med!

2008-12-25 @ 17:02:31
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0