26/12

Ikväll är vi barnlösa,
jag och mannen och
då får vi ha wii:et alldeles för oss själva!
Svetten rinner och vi har hur kul som helst!

Mamma var en runda här ikväll och
ingen av oss ville ha någon mer julmat..
så det blev kinamat,
till min stora förtjusning!
2 bitar oxfile (grillspettsbitar)
2 msk ris och 3 msk biff med stark sås,
så var jag mätt och belåten!
Och ännu bättre är att det ligger mat i kylen tills i morgon...*L*

I morgon bär det av en runda till på rean..
(och självklart för att jaga steg..*L*)
fast då med kompis M.
Känns skönt att kunna handla kläder var jag vill,
och inte enbart vara "låst" till de stora storlekarna.
En känlsa man inte kan förstå om man inte upplevt den.
Och det finns snygga kläder, moderna kläder,
kläder jag vill ha!
Men i morgon blir det begränsad budget...*L*
Trots allt är det ju faktiskt ekonomisk kris!

Stegen idag är 9589,
så jag kommer förmodligen att klara mina 10000 steg idag!
Och allt tack vara rean!

Nu ska jag a en runda till på wii fit!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0