27/12

Hemma efter ännu en dag i stan på rean...
Steg har jag jagat,
och shoppat lite ha4r jag gjort.
(fast inte lika mycket som igår..*L*)
1 par gråa byxor från aima....59 kr
1 grå pullover med långa ärmar....99 kr
1 par trosor från maxi....19 kr
1 röd t-shirt från maxi.....49 kr till mannen
1 svart t.shirt från maxi....49 kr till mannen
1 wii spel....149 kr
och 4959 steg fattigare!

Åt mellanmål 1 knäckebröd från wasa, färdigbredda, till lunch blev det barnmeny
med kebabkött, lite pommes och en massa sallad.
och förstås vitlökssås!
Åt inte upp allt men gott va det!
Innan vi skulle hem så gick vi,
(jag och kompis M)
och fikade på conditori...
vi åt semla!
(jag fick hatten och lite grädde och sen åt hon resten,
kanon fördelning!)

Ikväll blir det kassler i ugnen,
med lite ananas och riven ost!
Huliganerna besällde pommes till,
jag nöjer mig med lite grönsaker till!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0