28/12

Ännu en dag lider mot sitt slut!

Ätit goda varma mackor,
eller rättar sagt,
jag åt  ½ macka med ost, skinka, ananas,tomat och oregano!
Och trevligt sällskap till maten hade vi,

Och godis har jag ätit ikväll...
rocher...
mums!

Nu har John Blund anlänt till mitt hus..
eller till mig iallafall...
så nu ska ja ta mig ner till min sköna säng!

Stegen idag 7108...
alltså inte ens i närheten av mitt stegmål på 10000...
Men men ....
det kommer en dag i morgon också!
(får träna lite extra på wii:et i morgon!)

Linda

Kommentarer
Postat av: Anton Kraft

sv; jo man gör ju det ;P



Har du gått så många steg på hela dagen eller en enda promenad med så många steg? ;O Väldigt mycket!

2008-12-28 @ 22:41:13
URL: http://antonkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0