30/12

Nytt år inom sikte!

Nu på morgonen har jag ingen chans på wii fit...
(lill-huliganen har intagit wii:et och vägrar lämna "fortet"..
så jag får snällt vänta!

Jag har sovit som en gris inatt,
john Blund kom som bestämt,
så fort gick det också!

Idag ska jag iväg och lära mig sminka mig med id mineral smink.
Hon ska plocka fram färger som passar mig.
Sen ska hon lägga en vardagsmakeup och en festmakeup..
Ska bli spännande!
och det bästa av allt är att jag har presentkort,
så det kostar inte mig ett öre!

Nu är det dags att inta wii fit!
Allt är tillåtet!
Blod, svett och tårar...
HERE I GO!

Linda


Kommentarer
Postat av: mie

Åh låter så kul, mina grannar har ett, undrar vad dom säger om jag går dit o lånar=))). Lycka till med sminkningen=). Kram!

2008-12-30 @ 09:35:07
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: kajsa

tack för tipset med sminket skulle oxå vilja lära måla mig på ett enkelt och snyggt sett...kan ju tipsa gubben min köpa ett presentkort fyller ju år snart 35 år men barnen blir bara äldre men inte vi e det inte så hahahhahaha

igår så blev det allt ett pass på wii spelet åkte snowbord skiit svårt men så kul och lite stepp och yoga blev det. härligt! men känner att kroppen har fått jobba igår på core passet lite aj här och där men det e gött



ha de bäst

kram

2008-12-30 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0