31/12

Idag är det nyårsafton..
sista dagen på detta året..
Året som varit har gått så enormt snabbt.
Ett händelserikt år...
Januari vikt 114 kg, gjorde vikt op...
Februari kom ja under det magiska talet 100...
Mars, 93 kg och var och tittade på Emil Sigfridssons Tarzan musikal, åt även första våfflan....
April 87 kg och vi blir husbilsägare
Maj 82 kg och jag och huliganerna flyger till Rhodos
Juni 77 kg, fotboll på tv`n och jag blev 30 år ung
Juli 74 kg och vi beger oss utan husbil till Gränna
Augusti 72 kg och vi gör Stockholm osäkert
September 70 kg, Spa i Tylösand och en hemsk månad, trött och allmänt dålig
Oktober Laqdies night och Oslokryssning
November 68 kg, Myshelg i Halmstad
December 66 kg, Stockholm och jag fick min bärbara dator...*L*

Ett händelserikt år som sagt....
En vikt ändring på nästan 55 kg.
Stora förändringar...
Fast på rätt håll.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova...
annars orkar jag inte med gästerna som kommer ikväll!

Linda

Kommentarer
Postat av: Mie

Gott nytt år! Kram!

2008-12-31 @ 11:52:27
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHA. Men slå kameran!



Vad jag ska göra idag? Jadu. Jag är bjuden på 3 fester men helst av allt vill jag bara stanna hemma. Huvva. Självans då? :)



Jävlar vilken viktresa. Jag hoppas på att kunna göra densamma. fast utan operation dårå...

2008-12-31 @ 12:41:11
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0