31/12

Somnade så fort jag lagt huvudet på kudden
och vaknade av att huliganerna intagit wii:et vid halv nio.
Så upp och fixa frukost,
(när jag väl fått liv i mannen och stor-huliganen)
varm chokladmjölk och rostade mackor..
Jag drack ½ ½ dl  chokladmjölk och åt 1 rostad macka..
(nästan)
med smör och lite rödbetssallad på.
Blev lite trött men ingen magknip eller dumping!

Har hunnit med att träna wii fit också..
fortfarande lika kul som när jag började för en vecka sen.
Och jag börjar bli riktigt duktig på en del grenar.....

Mannen är nere i affären och shoppar det sista till ikväll...
(chokladpudding...)
sen ska vi städa av lite här och duka fint!
Maten behöver jag inte tänka på
(förutom huliganernas bullens korv..*L*)
den kommer ju med bil ända hem till dörren!

Hmmm...
vilka nyårskläder ska man ha på sig ikväll?...
Min fina klänning jag köpte i Malmö,
när vi var på Ladies night....
(den känns lite stor men vad gör det...*L*)
eller
en svart långklänning med strass uppe i uringningen?...
eller
något annat spännande....
Vilka problem jag har..
tur jag började fundera på kläder tidigt idag...*L*

Nu ska här göras nyårsfint!
Men först mellanmålet....

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0