13/2

DAG 29

Nu lägger jag av min stegräknare,
den står på 8314 steg!
Och jag är jättenöjd!
Har gått riktigt bra idag..
och inte har det varit lika jobbigt att jaga steg heller!

Fick lite huvudvärk och blev lite vimmelkantig under kvällen...
men det har släppt nu!
Druckit 1 liter vatten idag!
Det är något jag måste kämpa på med bättre...


Åt 1 dl tacogratäng och 6 nachos och gurka till middag.
Det var det godaste jag ätit på LÄNGE!!!
Och det är så skönt att slippa sitta och mosa och passera maten...

Imorgon ska jag till Ullared...



med en kompis.
Hon kör så jag kan sova hur mycket jag vill!
Men jag ska inte handla några kläder till mig själv...
onödigt,
när jag går ner så snabbt i vikt!
(om jag inte hittar något ..jag absolut bara måste ha)

Så i morgon blir det inte mycket bloggande....

"ALLA VÄGAR BÄR TILL ROM"...

Linda


Kommentarer
Postat av: Natteli

Bra jobbat!! :D Tänk för 2 dagar sedan kom du precis över 6000 och idag slår du med god marginal! ;D
Du är lite inspirerande faktiskt! :D

2008-02-13 @ 23:13:32
URL: http://flugovalpen.blogg.se
Postat av: ejmis

Ullared...åh vad jag blir avundsjuk =)

2008-02-14 @ 11:14:26
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0