15/2

DAG 31

Jag har klarat mitt stegmål med nöd och neppe idag...
med andra ord inte långt över 6000 steg!
I morgon SKA jag ut på mina promenader..
har inte varit  på en enda i dag...
bara till sporthallen och hem igen...
och det är INTE långt!
Var ju i och för sig och gick och shoppade idag..
men jag känner i kroppen att jag inte
har varit ute på mina härliga promenader!!!

Får se om jag kan lura någon familjemedlem
att spela en runda pingis med mig ikväll...
Så får jag röra på mig lite till idag!

Jag har provat mina kläder jag köpte idag..
om och om igen...
Och jag känner mig så himla nöjd....
har ett leende på läpparna som är svårt att sudda ut!

Och vattnet har jag som vanligt fått i mig 1 liter..
men jag är törstig så jag fortsätter dricka till jag ska krypa i säng!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0