17/2

DAG 33

Vaknade med en hemsk huvudvärk idag igen...
men nu har den börjat ge med sig!
Hoppas den är helt bort i eftermiddag när det är dags för linedance!
I dag
ska jag ut och gå minst två promenader,
har varit lite segt nu fredag och lördag....
men idag ska det ut och jagas steg!
Stegräknaren står nu på 216 steg...
och DET är inget att hänga i julgranen.....

SÅ...
nu ska jag ta tag i min krage och ut och stega!!!!


I morgon är det ju dags att höja ribban för målet...
från och med i morgon är det 6500 steg som gäller!

Linda


Kommentarer
Postat av: kicki

Idag får du inga steg från mej för vi är inte hemma förrän vid 23 tiden ikväll, vi skall jobba på söndagsdansen hela kvällen...se min blogg..
Ha det gott och trampa på.

2008-02-17 @ 11:16:08
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Lillaviola

I går tog jag ledigt.. Idag kör jag igen. Har redan avverkat 3595 steg...Är taggag..:-) Hörs i kväll.

2008-02-17 @ 11:55:19
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0