21/2

DAG 37

Idag har varit en LÅNG dag här...
Jag har inte lyckats ta mig i kragen och dra ut mig på en lång promenad...
Bara upp till sporthallen och det är INTE långt...
fast jag har gått fram och tillbaka 2 gånger!

Idag är första dagen som jag INTE klarat mitt mål...
Har "bara" gått ca 5400 steg...(räknaren nollställdes)

Som tur är har jag en bra kompis
som drog ut mig ikväll på en omgång vattengympa!
Och det var skönt...
jag blev trött i kroppen!
TACK MIA!

I morgon så är det nya tag som gäller!
Målet ska klaras och humöret ska upp!
Tack för alla uppmuntrande ord från er andra bloggare!
De har hjälpt mig idag...

Ska väga mig i morgon så jag hoppas att
 min "bästa" kompis fortfarande står vid min sida!!

"MAN LÄR SÅ LÄNGE AMN LEVER"...

Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0