22/2

DAG 38

Idag känns det bra!
Jag har lagt läkarbesöket bakom mig!
Det har ökat min motivation ännu mer nu...
jag ska visa honom,
 när jag ska dit igen om ett år!
Då ska jag inte låta honom "sätta" sig på mig!
Jag är nöjd och det är ju det som är det viktigaste!

Jag hade lite onda aningar om att min "bästa" vän skulle svika mig,
nu efter pärsen igår...
Men som riktiga vänner som står i vått och torrt,
så kunde jag lita på min "bästa"vän i dag igen!
Den visde nu 101 kg...(hemma)
ALLTSÅ ......minus 18,3 kg sen 25/12...(flytet)
OCH.............minus 13 kg sen 15/2..........(operationen)
SÅ... jag är helnöjd!!

I dag ska jag göra allt för att jag ska klara målet!
kom ju inte upp i målet igår.....
Ska ut på en förmiddagspromenad snart..
solen tittar fram emellanåt..
och det gör promenaden ännu mer lockande!

Nu måste jag verkligen börja fundera vad jag ska ha
som belöning när jag äntligen når 100 strecket!!!
Massage blir det inte...
fotvård har jag redan varit på...
kläder har jag redan shoppat...
färgat fransarna har jag provat....
kanske unna mig en frisör?...
Hmmm...nu har jag att grubbla på när jag är ute och promenerar!

"ALLA GODA TING ÄR TRE"....

Linda

rösta gärna på mig...efter inlägget!
                           Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0