24/2

DAG 39

Nu har jag klarat stegmålet...
med nöd och neppe!
Har som sagt inte varit någon "duracell" dag här...
men till slut lyckades jag få ihop stegen
genom en kvällspromenad!

Nu vet jag vad jag ska belöna mig med
 när jag är nere på hundra strecket!
Jag ska ringa och beställa en tid hos frissan,
samma dag vågen visar under hundra!
Nästa vägdag är tisdag..........
men tror inte jag nått målet då.
Men kanske på fredag...

I morgon får jag kämpa ännu mer med mina steg,
för då ska jag gå 7000 steg.
Tur jag ska börja jobba i morgon...
blir lite extra steg där!

Linda


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till med ditt stegmål imorgon, hoppas på det där frisörbsöket. Ha det så kul på jobbet imorgon, också själv ska man till skolan.

2008-02-24 @ 20:44:24
URL: http://tungviktaren.blogg.se
Postat av: xMx

Vad jobbar du med?

2008-02-24 @ 21:19:54
URL: http://xmx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0