9/2

DAG 25

Vi har varit på handbollscup hela dagen...fram till nu iallafall!
Bägge sönerna har spelat och
svärföräldrarna har varit och hejat på!
Har aldrig haft något med handboll att göra,
men det var helt ok ändå!

Idag fyller ju min man M år,
han ska få en helg på hotell i Karlskrona...
med mig förstås....
blir en kombinerad födelsedag och alla hjärtans dag present!
Vi ska fira honom ikväll
när han kommer hem från jobbet.
Fast bara vi i familjen...
Semlor, kakor och blommor ska han få!

Klicka för stor bildwww.fotoakuten.se



Vaknade med huvudvärk idag också...
mådde inget vidare, men det gav med sig framåt 11 tiden.
Har druckit 5 dl vatten hittills....
så det blir bara att kämpa på!

Mina promenader har det blivit lite si och så med...
har spelat pingis hemma istället...
men tänkte jag skulle ta en runda nu i eftermiddag!

Nu måste jag gå och vila en stund,
för huvudvärken har kommit tillbaka igen...
och jag mår illa..
tror jag får det när jag blir så trött som jag är nu!

"TA EN DAG I SÄNDER"....

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0