ÄNNU FLER HISTORIER...

Kvinnan i affären:
-Varför i allsindar är denna lilla handväska så dyr?
Expediten: Ååh, den är gjord av penisskinn, smeker du den blir det en resväska! 


 

Frun ställer sej naken fram för den stora sovrumsspegeln.
-Älskling, säjer hon, jag ser en gammal kvinna i spegeln här. Ansiktet är rynkigt, tuttarna hänger nästan till midjan, och min rumpa säckar en kilometer, jag har feta ben och armarna är sladdriga. Hon vänder sej till sin man och säjer:
-Säg nåt positivt så jag mår bättre.
Han tänker allvarligt en stund och så säger han:
-Det är i alla fall inget fel på din syn 

 


"ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET"...

Linda



Kommentarer
Postat av: emmely

På fritiden går jag och komfimerar mej och har kul i kyrkan helt enkelt !

2008-02-07 @ 22:03:04
URL: http://graje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0