TÄVLING....

image3499
Detta paket kan bli ditt!! Tävlingen är sponsrad av Aromia.

Paketet innehåller följande:

- Klotljus 'Bordeaux'.
Vackert mörkrött designljus i bästa kvalitet från FormFactory of Sweden.

- Artisanale Kokos.
Handgjord 100% vegetabilisk tvål från hjärtat av Franska Provence. Doft av Kokos.

- Badsalt Cedarwood & Geranium.
Badsalt från grekiska TACT. Havssalt rikt på mineraler blandat med essentiella oljor från bl.a. Midsommarblomster och Cederträd. Oljorna ger en avkopplande och balanserande effekt. En förpackning räcker till 2 bad i normalt stort badkar. Rekommenderas ej till bubbelpool.

- Stokolan.
En dryg och effektiv kräm mot torrhud.  Används även som förebyggande hudskydd mot slitage. Passar alla hudtyper. Speciellt lämpad för ansikte, händer och fötter. Silikonfri. Milt parfymerad. 100 ml.

Aromia te kaffe kryddor hud bad
TÄVLINGEN PÅGÅR TILL LÖRDAGEN DEN 16/2 KL. 12.00.
Tävlingsregler: För att vara med i tävlingen, så måste du skriva om tävlingen på din blogg. Du får gärna använda min bild. I inlägget om tävlingen länkar du till Junitjej. Du måste tala om för mig här att du är med i tävlingen. Skriv med länken till ditt tävlingsinlägg.

DETTA VILL JAG VINNA SÅ JAG KAN "LYXA" TILL DET HÄR HEMMA!!

Linda


Kommentarer
Postat av: ejmis

Svar: De röda pumpsen är så läckra men det vete sjutton om man kan ta sig fram på dom ;)
Magen är något bättre,ska äta middag nu så får vi se...

2008-02-12 @ 17:41:34
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: xMx

13185 steg idag.
Stolt över mig själv :)

Jo jag är lite nyfiken, har en bekant som skulle göra operationen men som backade ur pga alla hemska historier. Med tanke på att om hon gjorde den skulle hon tappa i vikt och få hjälp mot barnlösheten som de kämpat med i över fem år.
Så det måste vara hemska historier...
Men det är alltid intressant att höra om sånt här, är ju nyfiken av mig ;)

2008-02-12 @ 19:45:07
URL: http://xmx.blogg.se
Postat av: Jessica

10000 steg lyckades jag komma upp i idag!! Hoppas att det gått bra för dig också!!
Ha en trevlig kväll!!
Glöm inte att kolla på House, bästa serien nånsin tycker jag, hihi =)

2008-02-12 @ 20:17:18
URL: http://sweetpeach.blogg.se
Postat av: mie

Hej! Kämpa på nu, ge inte upp=). Jag har gått mycket idag tack vare staden jag var i dvs Norrtälje, samt besök en skola med rundtur där mm, så hela 13775 steg blev det idag, men nu åker den av för kvällen, maken min blev oxå inspirerad av detta och var iväg och köpte sig en egen stegis=).
Imorgon nya tag=) Kram

2008-02-12 @ 20:21:24
URL: http://www.mies.blogg.se
Postat av: malin

Det gör vi! Duktiga som vi är!

2008-02-12 @ 20:22:23
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0