1/1 2008

DAG 8

Idag har varit en kanon dag, som en alldeles vanlig dag.
Jag har spelat pingis med barnen och mannen och det utan huvudvärk!!

Maten har funkat hyfsat idag.
Mår visserligen illa när jag känner lukten av mina milkshakes eller ser dem...men men!

Mannen och huliganerna har varit och ätit pizza idag, de fick inte ta hem dem utan fick snällt köra iväg och äta!
Så länge jag inte ser maten så stör det inte mig, godis är jag överhuvudtaget inte alls sugen på.
Men mat...
När de kom hem från pizzerian så kröp de självklart upp till mig i soffan....
och de luktade gott......

Nu ska vi ha en myskväll med hela familjen och kolla på Eva Rydberg på tvn.
Levande ljus och mineral vatten och massor av mys!!

Nu börjar livet vända....

BARA 13 DAGAR KVAR!!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0